Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Newsletter gratuit
Aflati cele mai noi stiri despre seminarele care va intereseaza!


Seminarul National de Legislatia Muncii, 19 februarie 2018, Hotel Crowne Plaza****, Bucuresti

Atentie, Codul Muncii s-a modificat!

Cum trebuie interpretate noile prevederi?



Aflati informatii complete participand la

Seminarul National de Legislatia Muncii 2018

 



Stimate manager HR,

Doi super-specialisti va vor oferi informatii „din interior” despre felul cum trebuie interpretate modificarile aduse de OUG nr. 53/2017, dar si despre alte subiecte extrem de actuale: Legislatia muncii a suferit modificari profunde, cu un impact fara precedent asupra activitatii companiilor si mai ales a departamentelor juridic si de resurse umane. Trecerea contributiilor sociale din sarcina angajatorului in sarcina salariatului a produs efecte in cascada asupra intregii legislatii a muncii.

De asemenea, OUG nr. 53/2017 a adus una dintre cele mai consistente schimbari ale Codului muncii din ultimii ani.

Iata doar cateva dintre noutatile ce vor fi abordate la seminar:
s-a modificat reglementarea Registrului de evidenta a salariatilor: nu mai avem doua registre ci unul singur; s-au modificat termenele de transmitere a inregistrarilor, ca si elementele care se inregistreaza - cum ar fi adaosurile salariale si indemnizatiile;
inspectia muncii a demarat actiuni de control a masurii in care s-au respectat prevederile privind negocierea colectiva a salariilor;
s-au modificat Legea somajului si Legea privind fondul de garantare pentru creantele salariale;
s-a modificat si legislatia conediilor: de la indemnizatia pentru cresetera copiilor la regimul concediilor si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate sau al concediilor pentru accidente de munca si boli profesionale

au aparut noi reglementari privind locurile de munca in conditii speciale si reevaluarea acestora
s-a introdus obligativitatea ca fiecare angajator sa pastreze la locul de munca al fiecarui salariat copia contractului individual de munca (si nu doar la sediul angajatorului)

actele aditionale la contractele individuale de munca trebuie incheiate anterior punerii in practica a modificarilor (cu exceptia cazurilor in care acestea rezulta din lege sau din contractul colectiv de munca aplicabil)
s-a introdus obligativitatea evidentierii orelor la care incepe si se sfarseste programul de lucru

Ce neclaritati si dificultati au aparut in
interpretarea si aplicarea noilor prevederi?


Aflati raspunsurile la Seminarul National de Legislatia Muncii 2018 in cadrul caruia 2 specialisti de top va vor prezenta cu profesionalism schimbarile aduse de OUG nr. 53/2017 si implicatiile lor pentru dvs., alaturi de alte informatii extrem de valoroase despre teme sensibile ale domeniului HR.

Exemple de neclaritati intalnite de managerii HR la
evidentierea orelor de incepere si incheiere a programului!


1. Cum se vor inregistra in ReviSal absentele nemotivate?

2. Ce documente putem prezenta inspectorului de munca, pentru a dovedi desfasurarea negocierii salariilor in perioada 20 noiembrie – 20 decembrie 2017?

3. Mai beneficiaza angajatorii de stimulente la angajarea de someri?

4. Care va fi regimul juridic al salariatilor cu fractiune de norma?

5. Cum vor proceda angajatorii cu salariatii care nu au un loc de munca stabil (fix) sau care lucreaza la sediile clientilor angajatorilor lor?

6. Cum se va tine evidenta pentru salariatii care lucreaza de acasa si care isi stabilesc singuri programul de lucru?

Aflati raspunsurile participand la Seminarul National de Legislatia Muncii 2018

Parcurgeti, va rugam, in continuare tematica integrala a seminarului si va veti convinge instantaneu de oportunitatea si utilitatea informatiilor prezentate.

Facem o mentiune speciala pentru sesiunea interactiva de discutii si studii de caz, in cadrul careia veti avea posibilitatea sa puneti exact intrebarile care va intereseaza in mod special si sa primiti pe loc raspunsurile – complete, 100% profesioniste, impecabile.


6 teme de maxim interes vor fi abordate la
Seminarul National de Legislatia Muncii 2018


1. Noutati privind trecerea contributiilor sociale de la angajator la angajat si impozitarea veniturilor salariale

A. Trecerea contributiilor sociale de la angajator la angajat determina in practica 2 situatii posibile:
a) salariul brut ramane acelasi;
sau
b) salariul brut se modifica;

B. Ce implica si cum se realizeaza fiecare dintre cele doua masuri?
C. Se schimba regulile privind acordarea deducerii personale. Care sunt noile reguli?
D. Ce contributii sociale datoreaza salariatii ale carora venituri brute se situeaza sub nivelul salariului de baza minim brut pe tara?
E. Angajatorii datoreaza o noua contributie – contributia asiguratorie pentru munca
F. Cota de impozit pe veniturile salariale se reduce

2. Registrul general de evidenta a salariatilor

Prevederi actuale: 3. Cele mai recente modificari intervenite in legislatia muncii

4. Munca nedeclarata: control si preventie in relatia cu inspectoratul teritorial de munca
5. Noul Regulament intern
6. Concediile – un nou regim juridic
Pregatiti-va intrebarile pentru
sesiunea interactiva de discutii libere!


In cadrul acestei sesiuni aveti posibilitatea sa le prezentati lectorilor probleme concrete cu care va confruntati in activitatea dvs. si sa primiti pe loc solutiile. Este o oportunitate foarte apreciata de participanti, dovada multitudinea de intrebari adresate la editiile anterioare ale seminarului.

Exemple de probleme de actualitate care vor fi dezbatute
si solutionate in cadrul Seminarului National de Legislatia Muncii 2018:


1. „Avand in vedere modificarile legislative in ceea ce priveste condica de prezenta, cum trebuie sa procedam in cazul salariatilor care desfasoara activitate de vanzari si ajung o singura data pe luna la sediul societatii?”

2. „Cum pot fi corectate retroactiv erorile de inregistrare din pontaj? Care este cadrul legal?”

3. „Am demarat procedura de cercetare disciplinara in cazul unui salariat care a lipsit nemotivat cateva zile, acesta s-a prezentat la audiere, dar nu a putut justifica obiectiv lipsa de la serviciu. Putem dispune concedierea lui?”

4. „In baza cererii salariatei pentru suspendarea contractului pentru cresterea copilului, unitatea intocmeste act aditional sau decizie de suspendarea a contractului de munca?”

5. „Pentru ce categorii de salariati se calculeaza contributiile angajatorului la nivelul salariului minim pe economie?”

6. „Ce modificari trebuie sa aducem Regulamentului intern pentru a-l pune in acord cu actualele reglementari?”


Este important sa participati la Seminar deoarece:
1. Va rezolvati PE LOC cele mai spinoase probleme de legislatia muncii, discutand chiar cu expertii: specialisti-practicieni cu o bogata experienta in domeniu, persoane care stiu exact care sunt punctele slabe ale legislatiei (din punctul de vedere al angajatorului) si cum pot fi ele depasite.

2. Obtineti pe loc raspunsuri corecte si eficiente pentru toate intrebarile concrete pe care le aveti.

3. Primiti informatii de ultima ora din domeniul legislatiei muncii.

4. Aveti posibilitatea de a invata din experienta celorlalti participanti la seminar. In felul acesta veti sti sa evitati greseli si veti descoperi solutii pentru problemele dvs. similare.

5. Beneficiati de instrumentele de lucru care va permit o participare eficienta la seminar: caietul de seminar plus materiale informative si legislative de stricta actualitate.


Seminarul este un eveniment de elita!
Iata ce spun cei care au participat la editiile trecute
ale Seminarului National de Legislatia Muncii!


„Nu-mi inchipuiam ca exista subtilitati atat de intersante legate de contractele cu fractiune de norma, un domeniu care ma intereseaza in mod deosebit. Am aflat lucruri la care, recunosc, nu ma gandisem vreodata.”
Andrada Netoiu, Alpex Group, Bucuresti

„M-au surprins in mod foarte placut subiectele abordate, foarte semnificative in contextual actual, precum si acuratetea si eleganta solutiilor prezentate. Am observat ca participantii nu mai pridideau sa isi ia notite. Felicitari!”
Ramona Corina Hortean, Tehnoinstrument, Brasov

„Jos palaria pentru informatiile prezentate si pentru atmosfera generala! O nota maxima pentru cei trei lectori si pentru organizatori!”
Marcian Rusu, BLC Services, Otopeni

„Sunt foarte multumita pentru ca, la editia din 2016 a Seminarului, am primit un raspuns excelent la o problema destul de delicata: un angajat al carui CIM incetase la inceputul anului ne solicita sa-i platim 20 de zile de concediu de odihna neefectuat, aferente intregului an 2016, motivand ca sintagma «se acorda proportional cu activitatea prestata intr-un an calendaristic» a fost eliminata odata cu intrarea in vigoare a Legii nr. 12/2015. Gratie raspunsului primit la seminar am putut sa-i explicam foarte limpede de ce nu are dreptate. Multumesc.”
Ana Dornea, manager HR, Bucuresti

5 argumente solide in favoarea participarii dvs. la
Seminarul National de Legislatia Muncii:


1) Experienta companiei organizatoare (Grupul romano-german Rentrop & Straton are in palmares peste 197 de seminarii si conferinte pe teme de legislatia muncii, care au primit toate, fara exceptie, calificativul “Ireprosabil!”)

2) Competenta si profesionalismul lectorilor (prof. univ. Raluca Dimitriu, doctor in dreptul muncii, formator al magistratilor specializati in litigii de munca, in cadrul Institutului National al Magistraturii si consilier juridic Rodica Mantescu, cu o experienta profesionala de 16 ani in domeniul dreptului muncii si al asigurarilor sociale)

3) Calitatea informatiilor oferite (in contextul actual, caracterizat de multe ambiguitati, orice “secret” de legislatia muncii dezvaluit de specialisti este nu numai util, ci si extrem de oportun)

4) Locatia de lux (Hotel Crowne Plaza****, Bucuresti)

5) Atmosfera „cu greutate”, generata de atat de numarul masiv de participanti (peste jumatate din locuri s-au ocupat in prima zi de inscrieri), cat si de profesionalismul acestora – directori HR de la mari companii, juristi, consultanti, manageri.

Evenimentul este unul cu adevarat memorabil, care va plaseaza pe dvs., ca participant, intr-un grup foarte select.  Un eveniment despre care, cu siguranta, se va vorbi enorm in perioada urmatoare.

Va rugam sa retineti!
Seminarul va fi axat pe situatii concrete in care managerii HR au neclaritati si pe dezbaterea tuturor aspectelor juridice/fiscale ale situatiilor cu probleme. Va atragem atentia, este vorba despre solutionarea unor probleme practice intalnite in activitatea de zi cu zi si care, cu siguranta, sunt si problemele dvs.!

Tarif participare seminar: 672 lei + TVA

Locul de desfasurare: Hotel Crowne Plaza****, Bucuresti

Data: 19 Februarie 2018

Programul evenimentului:

09.30 – 11.00 Sesiunea 1
11.00 – 11.30 Pauza
11.30 – 13.00 Sesiunea 2
13.00 – 14.00 Pranz
14.00 – 16.00 Sesiunea 3

La finalul evenimentului veti fi recompensat cu diploma de participare!

Lectori:

Raluca Dimitriu - Profesor universitar, doctor in drept
Rodica Mantescu- consilier juridic

Licentiata in stiinte juridice, Rodica Mantescu o are experienta profesionala de 10 ani in domeniul dreptului muncii, al dreptului contencios administrativ si fiscal si al asigurarilor sociale, consultanta de specialitate, dar si reprezentare in fata instantelor de judecata.

Alte aspecte relevante:


Rezervati-va chiar acum un loc la Seminarul National de Legislatia Muncii! Completati formularul de inscriere de mai jos si un reprezentant Rentrop & Straton va va contacta pentru confirmare si achitarea locului dvs.


La finalul evenimentului veti fi recompensat cu diploma de participare!

In plus, primiti CADOU

„Procedura completa la angajare. Caiet de lucru pentru angajatori si manageri de HR”.


Din cuprinsul lucrarii:

  1. Reglementari    
  2. Alegerea raportului juridic
  3. Alegerea modalitatii de angajare
  4. Obligatii si proceduri privind posturile vacante
  5. Conditii pentru angajarea somerilor
  6. Conditii pentru angajarea absolventilor
  7. Conditii pentru angajarea strainilor
  8. Conditii pentru obtinerea avizului de angajare
  9. Angajarea cetatenilor UE pe teritoriul Romaniei
  10. Angajarea persoanelor cu handicap
  11. Dosarul personal al salariatului (actele necesare la angajare)
  12. Registrul general de evidenta a salariatilor (ReviSal)
  13. Stabilirea unor reguli interne

Pretul acestui caiet este de 149,1 lei (142 lei + TVA), dar dvs. il primiti CADOU in calitate de participant la Seminarul National de Legislatia Muncii 2017


Clientii care participa la acest seminar au fost interesati si de:
  • Seminarul National Revisal – 9 februarie 2018, Bucuresti

Nota: daca doriti sa inscrieti trei sau mai multe persoane la un seminar, va putem acorda o REDUCERE de pret. Va rugam sa ne contactati prin email oferte@rs.ro sau telefon la numarul 021.209.45.12 (luni - vineri, intre 08:30-18:00).
 
Va asteptam cu drag,

  
 


Liliana Grigore,
Organizator evenimente Rentrop & Straton
 
Atentie! Parcarea nu este asigurata!

Nota: Daca va inscrieti, dar nu mai puteti participa, va rugam trimiteti o notificare cu minimum 3 zile lucratoare inainte de desfasurarea evenimentului — in scris, la adresa seminarii@rs.ro, sau telefonic, la numarul 021.209.45.45. In aceste conditii, suma deja achitata va permite participarea la alt eveniment similar organizat de Rentrop&Straton. In lipsa notificarii in conditiile specificate mai sus, suma achitata nu se va restitui.

M.B.
 

 

Locatie

Hotel Crowne Plaza****, Bucuresti


Data seminarului

19 Februarie 2018


Locuri disponibile

23


Pret

Taxa de instruire - 799.68



Inscriere


Alte seminare

Apr
12
Vezi detaliiInscriere 25 locuri disponibile
Apr
03
Vezi detaliiInscriere 25 locuri disponibile
Apr
22
Vezi detaliiInscriere 100 locuri disponibile
Mar
26
Vezi detaliiInscriere 25 locuri disponibile
Mar
28
Vezi detaliiInscriere 16 locuri disponibile
Apr
02
Vezi detaliiInscriere 25 locuri disponibile
Apr
02
Vezi detaliiInscriere 24 locuri disponibile
Mar
29
Vezi detaliiInscriere 100 locuri disponibile
Mar
26
Vezi detaliiInscriere 25 locuri disponibile
Apr
01
Vezi detaliiInscriere 24 locuri disponibile

CALENDAR EVENIMENTE

  « Martie 2024 »  
D L M M J V S
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
INCHIDE