Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Newsletter gratuit
Aflati cele mai noi stiri despre seminarele care va intereseaza!

Facebook Email

Abonament Seminare

Atelier practic de SSM




Stimate angajator,

2 experti de top in domeniul SSM va prezinta aspectele cu
impact major in 2021 si va arata cum sa le gestionati corect!


Da, in data de 30 iunie aveti ocazia sa intrati in contact cu 2 profesionisti de calibru, oameni cu o experienta impresionanta in domeniul SSM si care cunosc le perfectie atat subtilitatile legislatiei specifice, cat si modul cum functioneaza institutiile de autorizare sau cu atributii de control.

Dl Ovidiu Daniel Mihaiu, Expert in Securitate si Sanatate in Munca si in coordonarea activitatilor de transport rutier si mentenanta auto la companii din tara si strainatate, avand la baza o experienta de peste 22 de ani in aceste domenii:
Dl Petrica Muresan, C.E.O - platforma SSM.ro (prima platforma de gestionare digitala a activitatii de Securitate si Sanatate in Munca/ Relatiilor de munca/ Prevenirea si Stingerea Incendiilor)            De ce sa participi?
 
Evenimentul isi propune sa aduca in atentia angajatorilor si specialistilor SSM modul de interpretare si solutii practice de aplicare a noilor reglementari legislative prevazute in O.U.G. 36/06.05.2021 privind utilizarea semnaturii electronice avansate sau semnaturii electronice calificate insotite de marca temporala si sigiliul electronic calificat al angajatorului in domeniul relatiilor de munca (H.R) si activitatii de securitate si sanatate in munca (SSM)

Cei 2 experti vor fi lectorii Atelierului National de SSM organizat de Rentrop & Straton si va propun o tematica bogata si extrem de interesanta, axata pe problemele sensibile ale momentului. 


Oferta SPECIALA valabila 48h!

Tarif instruire: 250 lei + TVA
 Pret REDUS de la 350 lei + TVA


ATENTIE!

Vor fi respectate masuri de siguranta necesare pentru buna desfasurare a activitatii in hotelul Crowne****.
Sunt curatate si dezinfectate suprafetele frecvent atinse. Spatiile sunt special amenajate pentru a permite distantarea sociala.
Meniul este pregatit cu limitarea contactului de catre personalul din bucatarie.

 

Iata tematica abordata la Atelierul de SSM

Ovidiu Daniel Mihaiu
1.   Masuri actualizate de protectie a salariatilor impotriva contaminarii cu SARS CoV-2
 
  Cadru legal
  Actiuni intreprinse
  Sanctiuni
 
 2. Controlul medical de medicina muncii: Obligatie versus necesitate
 
  Cadru legal
  Categorii de servicii medicale
  Responsabilitatile angajatorilor
  Obligatiile salariatilor
  Responsabilitatile cabinetelor medicale de medicina muncii

*Studii de caz si consultanta personalizata.
 
Petrica Muresan

3. Digitalizarea activitatii de Securitate si sanatate in munca

 
  Cadru legal
  Avantaje
  Platforma digitala pentru instruire ssm

 

 

 

Foarte important!
Atelierul de SSM va fi axat pe situatii practice!


Intr-adevar, Atelierul va fi axat pe situatii concrete in care angajatorii si responsabilii SSM intampina mari dificultati si pe dezbaterea tuturor aspectelor semnificative (mai ales juridice) ale acestor situatii. Atragem atentia, este vorba nu despre chestiuni teoretice, ci despre probleme practice intalnite in activitatea de zi cu zi si care, cu siguranta, sunt si problemele dvs.!

Experienta editiilor anterioare ale Atelierului de SSM arata ca foarte apreciata este sectiunea de consultanta personalizata, in care participantii au posibilitatea sa puna propriile intrebari si sa primeasca pe loc raspunsuri absolut impecabile.

Iata mai jos cateva exemple de astfel de intrebari:

Intrebarea 1
Cum se realizeaza casarea echipamentelor pentru stingerea incendiilor, in conformitate cu cerintele legale in vigoare? Trebuie sa existe un permis de scoatere din uz pentru hidranti, grup de pompare, alarma de incendiu etc.?

Intrebarea 2
Sunt lucrator desemnat in cadrul companiei. Pot delega sarcinile catre sefii de departamente?

Intrebarea 3
Va rog sa-mi spuneti daca este abrogat Ordinul privind aprobarea Normativului-cadru de acordare si utilizare a e.i.p. nr.225 21.07.1995 si daca daca da, care este actul. Am citit ca este abrogat de Legea nr.319/2006, dar legea anuleaza doar Legea nr. 90/1996, Decretul 400/1981 si alte dispozitii contrare. Nu stiu sa existe vreo dispozitie contrara Ordinului nr.225/1995.

Intrebarea 4
Cum interpretati incheierea unui acord potrivit art. 5 din Legea 467/2006?



Oferta SPECIALA valabila 48h!

Tarif instruire: 250 lei + TVA
 Pret REDUS de la 350 lei + TVA



ATENTIE!

Vor fi respectate masuri de siguranta necesare pentru buna desfasurare a activitatii in hotelul Crowne****.
Sunt curatate si dezinfectate suprafetele frecvent atinse. Spatiile sunt special amenajate pentru a permite distantarea sociala.
Meniul este pregatit cu limitarea contactului de catre personalul din bucatarie.

5 argumente solide pentru a participa
la Atelierul practic de SSM


Atelierul Practic de SSM este un eveniment de elita, rezervat profesionistilor, si se bucura de un prestigiu deosebit in mediul economic si de afaceri din Romania. 
  1. Experienta companiei organizatoare (Grupul romano-german Rentrop & Straton are in palmares peste 150 de seminarii si conferinte pe teme de legislatia muncii, ssm, psi, care au primit toate, fara exceptie, calificativul “Ireprosabil!”)
  2. Competenta si profesionalismul lectorilor
  3. Calitatea informatiilor oferite (domeniul SSM a fost intotdeauna unul foarte sensibil, unde abaterile se sanctioneaza cu amenzi de pana la 10.000 de lei sau chiar cu inchisoare de la 1 la 2 ani)
  4. Locatia de lux (Hotel Crowne Plaza*****, Bucuresti)
  5. Atmosfera “cu greutate”, generata atat de numarul masiv de participanti (peste jumatate din locuri s-au ocupat in prima zi de inscrieri), cat si de profesionalismul acestora – directori de la mari companii, juristi, consultanti, manageri.

3 avantaje clare pentru dvs.!
  1. Participarea dvs. la acest Atelier practic va va imbogati spectaculos bagajul de cunostinte profesionale;
  2. Diploma obtinuta va constitui un punct cu greutate in CV-ul dvs., cu consecinte benefice pentru cariera dvs.
  3. Veti avea ocazia sa cunoasteti persoane importante din domeniul dvs. de interes.

 

Atelierul practic de SSM a ajuns deja la editia a IX-a!
Ce spun cei care au participat la editiile trecute?
 
M-au surprins in mod foarte placut subiectele abordate, foarte semnificative in contextual actual, precum si acuratetea si eleganta solutiilor prezentate. Am observat ca participantii nu mai pridideau sa isi ia notite. Felicitari!

R. C. Hortean

Tehnoinstrument, Brasov


Jos palaria pentru informatiile prezentate si pentru atmosfera generala! O nota maxima pentru cei doi lectori si pentru organizatori!

M. Rusu

BLC Services, Otopeni


Nu-mi inchipuiam ca exista subtilitati atat de intersante legate de atributiile conducatorilor locurilor de munca pe linie de SSM. Am aflat lucruri la care, recunosc, nu ma gandisem vreodata.

A. Netoiu

Alpex Group, Bucuresti


Alte informatii utile participantilor la Atelierul Practic de SSM

Data desfasurarii: 30 iunie 2021, orele 8:00-13:00
Tarif instruire/participant: 250 lei + TVA = 297.5 lei, redus de la 350 lei + 19% TVA = 416.5 lei (TVA inclusa)
Locatie: Hotel Crowne Plaza***** Bucuresti


Programul Atelierului de SSM 

08:00 - 08:30 Inregistrarea participantilor
08:30 - 10:30  Prezentare partea I
10:30 - 11:00 Pauza de cafea
11:00 - 13:00 Prezentare partea a II-a


 

 



Cu deosebita consideratie,
Oana Banu
Manager produs
Divizia Legislatia Muncii
Grupul romano-german de informatii specializate Rentrop & Straton
 
 
 
*Parcarea nu este asigurata.

Nota: Daca va inscrieti la un eveniment Rentrop&Straton, dar nu mai puteti participa, va rugam sa trimiteti o notificare cu minimum 3 zile inainte de desfasurarea evenimentului — in scris, la adresa seminarii@rs.ro, sau telefonic, la numarul 021.209.45.45. In aceste conditii, suma deja achitata va permite participarea la alt eveniment similar organizat de Rentrop&Straton. In lipsa notificarii in conditiile specificate mai sus, suma achitata nu se va restitui.
CD

 

Locatie

Hotel Crowne Plaza ****


Adresa

Bulevardul Poligrafiei 1


Data seminarului

30 Iunie 2021


Locuri disponibile

39


Pret

Tarif instruire - 297.5



Inscriere


Alte seminare

Iul
13
Vezi detaliiInscriere 100 locuri disponibile
Iul
01
Vezi detaliiInscriere 9 locuri disponibile

CALENDAR EVENIMENTE

  « Iunie 2021 »  
D L M M J V S
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
INCHIDE