Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Newsletter gratuit
Aflati cele mai noi stiri despre seminarele care va intereseaza!

Facebook Email

Abonament Seminare

Seminarul National de Salarizare si REVISAL pentru Institutiile publice

 
 



Stimate director de institutie publica,
 
9 reglementari majore (vedeti lista mai jos) modifica in 2019 legislatia muncii si a salarizarii bugetarilor si personalului contractual. 
 
Trebuie sa le cunoasteti si sa le aplicati!
 
Editia din acest an este una absolut speciala in contextul modificarilor radicale aduse de nu mai putin de 9 acte normative! Aveti ocazia sa aflati care sunt aspectele care ridica cele mai mari probleme in ceea ce priveste salarizarea bugetarilor in 2019 si care sunt solutiile corecte. 
 
1. Legea nr. 287/2018 pentru modificarea si completarea Legii-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice. Acest act normativ introduce noi coeficienti si drepturi salariale pentru anumite categorii profesionale care trebuie respectate pentru a nu intra in conflict cu ITM.
 
2. O.U.G. nr. 112/2018 privind accesibilitatea site-urilor web si a aplicatiilor mobile ale organismelor din sectorul public. Ordonanta instituie reguli clare pe care organismele publice au obligatia sa le respecte, facilitand accesul la informatii al utilizatorilor, in special al persoanelor cu dizabilitati. 
 
Atentie, incalcarile prevederilor ordonantei se sanctioneaza cu amenda intre 5 si 10 puncte (un punct reprezinta valoric salariul minim brut pe tara garantat in plata.). 
 
3. O.U.G. nr. 107/2018 privind modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru prorogarea unor termene. Aduce precizari privind acordarea voucherelor de vacanta in perioada 2019-2020 conform O.U.G. nr. 8/2009, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.94/2014, cu modificarile si completarile ulterioare. 
 
4. O.U.G. nr. 114/2018 privind instituirea unor masuri in domeniul investitiilor publice si a unor masuri fiscal-bugetare, modificarea si completarea unor acte normative si prorogarea unor termene.
 
Va atragem atentia asupra noilor reglementari privind:
  • noua perioada de evaluare a activitatii functionarilor publici; 
  • drepturile salariale de care poate beneficia personalul platit din fonduri publice in anul 2019 si interdictiile aferente;
  • noile sanctiuni aplicate direct ordonatorului de credite;
  • modalitatea speciala de stabilire si acordare a transei de 1/4 prevazuta de Legea -cadru nr.153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare pentru sectorul invatamant;
  • ratamentul fiscal aplicabil indemnizatiei de hrana si voucherelor de vacanta.
 
5. Proiect de Lege pentru modificarea si completarea Legii nr.188/1999 privind statutul functionarilor publici, precum si pentru stabilirea unor masuri pentru evaluarea functionarilor publici in anul 2019. Proiectul reglementeaza procedura si modalitatea de evaluare a performantelor profesionale individuale ale functionarilor publici.
 
6. H.G. nr.714/2018 privind drepturile si obligatiile personalului autoritatilor si institutiilor publice pe perioada delegarii si detasarii in alta localitate, precum si in cazul deplasarii in interesul serviciului.
 
Aflati la Seminar cum trebuie sa procedati in privinta:
  • cuantumului 
  • modalitatii de acordare si justificare a drepturilor
  • obligatiilor personalului autoritatilor si institutiilor publice, indiferent de modul de finantare si subordonare
  • conditiilor si modalitatii in care sunt decontate si acoperite cheltuielile de transport
  • pe perioada delegarii si detasarii in alta localitate, precum si in cazul deplasarii in interesul serviciului.
7. H.G. nr.937/2018 pentru stabilirea salariului de baza minim brut pe tara garantat in plata. Conform acestui act normativ „in aplicarea prevederilor art. 164 alin. (1^2) din Legea nr. 53/2003, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, incepand cu 1 ianuarie 2019, toate drepturile si obligatiile stabilite potrivit legii se determina prin raportare la nivelul de 2.080 lei al salariului de baza minim brut pe tara garantat in plata”.
 
8. EduSAL versiunea 2.19.1, Corectii la versiunea 2.19
Conform art. 36 alin. 1 din OUG nr. 114/29.12.2018, indemnizatia de hrana se acorda incepand cu lichidarea lunii ianuarie 2019. De asemenea, se va implementa o restrictie de acordare a sporului de solicitare neuropsihica in primul rand la nivelul unitatilor de tip CCD si CJRAE/CMBRAE. 
 
9. Regulamentul European cu nr. 679/2016, cu privire la stocarea, utilizarea si protectia datelor personale (GDPR). In institutiile publice, acesta are norme metodologice de aplicare specifice care trebuie cunoscute si aplicate, abaterile de la regulament fiind pedepsite cu amenzi de pana la 20 milioane de euro de catre ANSPDCP!


 
 
Seminarul National de Salarizare si REVISAL
pentru Institutiile publice 
   
24-25 mai 2019, Poiana Brasov, Hotel Sport****




Tematica Seminarului National de Salarizare si REVISAL:
 
Salarizarea personalului platit din fonduri publice:
  • Salariul minim brut pe tara garantat in plata;
  • Salarizarea in domeniul concurential (societati comerciale, regii autonome, acolo unde se negociaza salariile prin CCM sau /si CIM etc.);
  • Salarizarea in domeniul bugetar.
     
REVISAL:
  • Registrul de evidenta al salariatilor in contextul abrogarii H.G. nr. 500/2011 si intrarii in vigoare a H.G. nr. 905/2017 privind registrul general de evidenta a salariatilor;
  • Termenele de transmitere a elementelor componente ale registrului general de evidenta a salariatilor, spete si reguli derogatorii de la lege;
  • Obligatii ale angajatorului ce decurg din legislatia specifica care reglementeaza registrul general de evidenta a salariatilor; dosarul de personal, intocmire, utilizare si arhivare;
  • Dispozitii tranzitorii ale H.G. nr. 905/2017, privind registrul general de evidenta a salariatilor;
  • Sanctiuni contraventionale si modalitatea de contestare a acestora in contextul aplicarii corecte a legislatiei specifice;
  • Prevederi specifice reglementate de O.U.G. nr. 53/2017 privind modificarea si completarea Legii nr. 53/2003 – Codul muncii;
  • Versiune electronica 6.0.6. a registrului general de evidenta a salariatilor.

2 specialisti de calibru vor analiza impecabil teme de importanta vitala
cu accent asupra elementelor unde pot aparea erori grave de interpretare!
 
 
Informatii specializate din cea mai sigura sursa!

 
 Dl Ivan GHEORGHE  -  Specialist in domeniul salarizarii. A facut parte din grupul de lucru care a elaborat proiectul legii-cadru privind salarizarea personalului platit din fonduri publice.
                                              -  Are o experienta in consultanta institutii publice, societati comerciale, regii autonome, persoane fizice,etc.

 
Dna Andreea TUDORIE -  Specialist in relatii de munca, cu peste 20 ani de experienta in domeniu, in domeniul evidentei muncii (inclusiv evidenta electronica prin programul REVISAL) si al contractelor colective de munca, absolventa a cursurilor de Master in cadrul ASE.
 
 
Programul Seminarului:
 
Vineri, 24 mai (Lector Dl Ivan Gheorghe)
 
15.00 - 15.30 Întâmpinarea participantilor
 
15.30 - 17.30 Sesiunea I 
 
17.30 - 18.00 Coffee-break, networking
 
18.00 - 20.00 Sesiunea a II -a
 
 
Sambata, 25 mai (Lector Dna Andreea Tudorie)
 
08.00 - 08.30 Intampinarea participantilor
 
08.30 - 11.30 Sesiunea a III -a
 
11.30- 12.00 Coffee-break, networking
 
12.00 - 14.00 Sesiunea a IV -a
 
Unde: Hotel Sport****, Poiana Brasov

Data desfasurarii: 24-25 mai 2019
 
Tarif de participare: 
 
Pentru participarea la seminar, achitati tariful de instruire: 800 + 19% TVA = 952 lei pentru un participant.
*Pretul nu include cazarea.
 
TARIF DE CAZARE - OPTIONAL 
 
 
- Cazare 2 nopti (24 - 26 mai) + mese: 1.700 lei + 19% TVA
 
Astfel, pentru participarea dvs. la Seminar, bifand si optiunea de cazare, totalul dvs. de achitat va fi 2.500 lei + 19% TVA = 2975 lei!

Pentru insotitor, cazare + masa = GRATUIT!

Cazarea este asigurata la Hotel Sport****. 
 
    check-in: joi, respectiv vineri + cina
    check-out: duminica dimineata + mic dejun


Ce spun participantii la editiile anterioare?
 
Ii admir pe cei 2 lectori, identifica perfect problemele cu care se confrunta institutiile publice si le solutioneaza impecabil. In plus, stiu sa stimuleze discutiile, ceea ce este foarte important pentru atractivitatea seminarului. Tin minte ca la editia din mai asteptam sa se termine mai repede pauzele de cafea, nerabdatoare sa aud ce au sa ne mai spuna.” - Andreea Malaia, manager HR, Bucuresti

 
 
 
Apreciez profesionalismul acestui seminar. Lectorii cunosc toate subtilitatile legislatiei si iti transmit un sentiment de siguranta. Prestatia lor mi s-a parut intotdeauna un argument solid pentru seminarele organizate de Rentrop & Straton.” - Maria Boroghina, responsabil salarizare, Bucuresti



 

Jos palaria pentru informatiile prezentate si pentru atmosfera generala! O nota maxima pentru cei 2 lectori si pentru organizatori!”- Marcian Rusu, BLC Services, Otopeni
 
 



Avantajele participarii dvs. la Seminar
 
Consta in:

 cunoasterea si aprofundarea rapida a legislatiei in vigoare;
 intelgerea aspectelor cu factor ridicat de risc;
 evitarea erorilor de aplicare a legislatiei specifice in vigoare;
 rezolvarea propriilor semne de intrebare prin dialog direct cu lectorii;
 cunoasterea altor tipuri de probleme cu care se confrunta colegi de breasla si a solutiilor oferite de catre lectori.
 
Bifati chiar de acum in agenda dvs. de lucru intalnirea de la Poiana Brasov cu lectorii!  Rezervati chiar acum locul dvs. la masa de discutii!  Va ajuta sa stiti, sa intelegeti si sa rezolvati semne de intrebare importante pentru munca dvs.! 
 
Beneficiile participarii dvs. la Seminar

 Siguranta deciziilor si actiunilor dvs.
 Profesionalism
 Economie de timp
 Economie de efort 
 Lipsa stresului 
 Economie de bani (evitarea amenzilor, evitarea litigiilor de munca generate de neintelegerile cu  angajtii, eliminarea conflictelor cu ITM)
 
Veti avea ocazia sa primiti solutiile impecabile pentru problemele concrete, punctuale, cu care va confruntati dvs., personal!


 
PS. Rezervati acum participarea dvs. la Seminar si primti CADOU lucrarea:
 
CD 35 de fise de post si de evaluare pentru institutii publice - fise editabile
 
Fisele de evaluare trebuie sa fie in concordanta cu sarcinile/atributiile/activitatile mentionate in fisa de post.

Nu puteti face evaluarea unui angajat pentru alte lucruri decat cele trecute in fisa postului! Intre cele doua tipuri de fise trebuie sa existe, asadar, o legatura foarte stransa!
 
Pentru a elimina riscul oricaror nereguli si pentru a fi protejat in fata oricarui control, va oferim instrumentul de lucru perfect: CD-ul “35 de fise de post si de evaluare pentru institutii publice”.

(Sunt vizate cele mai des intalnite posturi in institutiile publice)
 
Daca doriti sa iesiti foarte bine in urma controlului si fara 1 leu amenda, va oferim asadar 35 de modele de fise de evaluare impreuna cu cele 35 de modele ale fiselor de post aferente.
Concordanta deplina!
 
Intocmite impecabil, ele acopera cu profesionalism toate punctele pe care trebuie sa le contina asemenea documente. Inspectorii nu vor avea pur si simplu nicio greseala de care sa se lege!


 
Din cuprinsul lucrarii:
 
Administrator patrimoniu
 
Arheolog
 
Asistent farmacist
 
Asistent medical generalist
 
Bibliotecar 
 
Inspector fiscal
 
Instructor educatie extrascolara
 
Laborant chimist
 
Personal care lucreaza in M.A.I.
 
Psiholog etc.
 
Un CADOU excelent, in valoare de 95.55 lei pe care dvs. il primiti acum GRATUIT!
 

 
 

 


Cu deosebita consideratie,
 
Georgiana Stan
Manager Coordonator
Divizia Legislatia Muncii si Resurse Umane
 Grupul romano-german de informatii specializate Rentrop & Straton
 
  

Nota: Daca va inscrieti, dar nu mai puteti participa, va rugam trimiteti o notificare cu minimum 3 zile inainte de desfasurarea evenimentului — in scris, la adresa seminarii@rs.ro, sau telefonic, la numarul 021.209.45.45. In aceste conditii, suma deja achitata va permite participarea la alt eveniment similar organizat de Rentrop&Straton. In lipsa notificarii in conditiile specificate mai sus, suma achitata nu se va restitui.

 

Locatie

Poiana Brasov, Hotel Sport****


Adresa

Poiana Brasov


Data seminarului

24 Mai 2019 - 25 Mai 2019


Locuri disponibile

50


Pret

Tarif de participare - 952 lei
Tarif de participare + cazare 2 nopti - 2975 lei



Inscriere


Alte seminare

Apr
08
Vezi detaliiInscriere 73 locuri disponibile
Apr
17
Vezi detaliiInscriere 103 locuri disponibile
Apr
04
Vezi detaliiInscriere 53 locuri disponibile
Apr
02
Vezi detaliiInscriere 67 locuri disponibile
Apr
22
Vezi detaliiInscriere 110 locuri disponibile
Apr
19
Vezi detaliiInscriere 123 locuri disponibile
Mar
29
Vezi detaliiInscriere 78 locuri disponibile
Mai
09
Vezi detaliiInscriere 20 locuri disponibile
Apr
03
Vezi detaliiInscriere 51 locuri disponibile

CALENDAR EVENIMENTE

INCHIDE