Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Un proiect editorial marca Rentrop&Straton
Liderul informatiilor specializate din Romania
Consultanta de la specialisti

Seminare si Conferinte pe temele momentului oferite de Rentrop&Straton

- Toate noutatile legislative explicate de experti
• Codul Fiscal • Contabilitate • Legislatia Muncii • Resurse Umane • REGES online •
Image
Rentrop & Straton

Newsletter gratuit
Aflati cele mai noi stiri despre seminarele care va intereseaza!


Webinarul REGES-ONLINE pentru institutii si autoritati publice

Acest eveniment s-a incheiat. Vedeti aici evenimentele disponibile acum
Vezi evenimentele noi

Webinar specializat pentru institutii publice
privind trecerea la noul REGES-ONLINE!

Un reputat specialist explica impecabil obligatia institutiilor
publice de a inregistra in REGES-ONLINE datele personalului contractual!

 
 

Urmariti chiar azi, online, webinarul 
REGES-ONLINE pentru institutii si autoritati publice!



Stimate manager de institutie publica,
 
Conform HG 295/2025, institutiile si autoritatile publice care angajeaza personal in baza unui contract individual de munca au obligatia sa completeze si sa transmita in noul REGES-ONLINE datele privind incheierea, modificarea, suspendarea si incetarea respectivelor contracte.
 
Atentie, aceasta obligatie nu ii are in vedere si pe functionarii publici, datele acestora fiind transmise in continuare doar prin intermediul formularului M500, potrivit ghidului prezentat pe site-ul Ministerului Muncii! 
 
Obligatia se refera, asadar, doar la personalul contractual, atat la noii salariati, cat si la cei deja existenti, ale caror contracte de munca trebuie transferate in REGES-ONLINE pana la data de 30 septembrie 2025. 
 
Ce probleme practice ridica pentru institutiile si 
autoritatile publice trecerea la REGES-ONLINE?
 
Va invitam sa urmariti chiar acum Webinarul REGES-ONLINE pentru institutii si autoritati publice, sustinut de un reputat specialist, in cadrul caruia sunt explicate in detaliu implicatiile practice ale tranzitiei la REGES-ONLINE, cu accent pe procedura de urmat in diferite situatii concrete.
 
Webinarul este disponibil pe platforma www.webinar.rs.ro, accesul se face pe baza de username si parola pe care le primiti prin e-mail, imediat dupa achitarea taxei de doar 210 lei + TVA. Simplu si rapid. Marele dvs. avantaj este ca beneficiati de informatii complete si foarte utile, cu un consum minim de timp (webinarul dureaza 2 ore).

 

 
 
Ce trebuie sa stiti, pe scurt, 
despre REGES-ONLINE?
 
Prin introducerea acestui nou portal de gestionare online a tuturor datelor referitoare la raporturile de munca se au in vedere urmatoarele:
  •  simplificarea procedurilor pentru angajatori si salariati
  •  facilitarea accesului la date pentru angajati
  •  reducerea inechitatilor si abuzurilor, debirocratizarea si cresterea eficientei institutionale
  •  asigurarea transparentei in relatia angajator-salariat printr-un sistem accesibil tuturor partilor implicate;
  •  eliminarea discriminarilor si inechitatilor in ceea ce priveste accesul la informatii despre vechimea in munca si statutul contractual;
  •  protejarea dreptului la munca si la informare corecta printr-o evidenta clara si actualizata a contractelor individuale de munca.
 
REGES-ONLINE include si elemente suplimentare precum:
  1. Gradul, tipul de handicap si durata acestuia in cazul persoanelor cu dizabilitati, detalii esentiale pentru protectia drepturilor persoanelor cu dizabilitati si pentru identificarea prompta a incalcarilor legale de catre angajatori.
  2. Locul de munca fix sau mobil, o alta informatie aditionala care in prezent nu se inregistreaza in registru.
  3. Durata timpului de munca si repartizarea acestuia, care, in actualul sistem informatic, obliga angajatorii sa faca aceasta precizare doar pentru salariatii cu timp partial, fiind omise detaliile privitoare la salariatii cu norma intreaga.
  4. Obligatii pentru angajatorii la care s-a dispus detasarea, referitoare la actualizarea datelor in situatia in care pe durata detasarii apar modificari.
  5. Angajatorii care apeleaza la prestatori externi pentru completarea si transmiterea Registrului nu vor mai notifica ITM. In schimb, acestia vor inscrie direct in REGES-ONLINE informatiile de identificare ale furnizorului de servicii, care includ CUI/CIF, denumirea si sediul social al acestuia, numele reprezentantului legal in cazul persoanelor juridice. 
  6. Aplicatia va permite introducerea datelor referitoare la contractul de prestari servicii precum: data incheierii, durata contractului, data de inceput sau de sfarsit a acestuia. Observam ca termenul de maxim trei zile lucratoare se pastreaza, fiind specificat clar ca acesta se aplica atat la incheierea, cat si la incetarea contractului. 
  7. O modificare semnificativa care va creste volumul de munca pentru angajatori este obligatia de a notifica suspendarea contractelor individuale de munca pe perioada concediilor medicale, termenul fiind de cel mult trei zile lucratoare de la data inregistrarii la angajator a certificatului. Termenul va fi calculat pornind de la momentul in care angajatorii inregistreaza primirea documentelor ce atesta suspendarea contractelor, respectiv a certificatelor medicale.
Toate aceste noutati sunt explicate in mod profesionist in cadrul webinarului, cu accent asupra implicatiilor sensibile privind procedurile de lucru.
 

 
 
Cartea de vizita a lectorului:
  • experienta de peste 20 de ani in domeniul muncii;
  • absolventa a cursurilor de Master in cadrul ASE; 
  • cursuri de pregatire in domeniul relatiilor de munca; 
  • perfectionare in domeniul securitatii si sanatatii in munca; 
  • experienta in activitatea de lector prin participarea la numeroase seminarii; 
  • cursuri de pregatire in domeniul relatiilor de munca si in principal al evidentei muncii (inclusiv evidenta electronica prin programul Revisal) si al contractelor colective de munca.
 
Important!
  •  Noul sistem REGES-ONLINE permite simplificarea, debirocratizarea si digitalizarea procesului de gestionare a datelor salariatilor.
  •  Suplimentar, se imbunatateste timpul de actualizare a modificarilor sistemului, deoarece toti utilizatorii beneficiaza intotdeauna de ultima versiune a aplicatiei, intr-un mod unitar si mult mai rapid. 
  •  Utilizatorii pot accesa sistemul REGES-ONLINE din orice locatie, prin intermediul unor mecanisme web sau mobile fara a mai fi necesara instalarea unei aplicatii.
  •  REGES-ONLINE duce la cresterea disciplinei in transmiterea datelor si la reducerea abuzurilor legate de inregistrarile retroactive, prin introducerea unor termene stricte pentru raportarea datelor. 
 
Atentie! 
Nu uitati sa transferati datele contractelor active in noul sistem in cel mult 6 luni de la data intrarii in vigoare a actului normativ. Nerespectarea acestei obligatii se sanctioneaza cu amenzi cuprinse intre 15.000 si 20.000 de lei. 
 

Urmariti webinarul chiar acum!
Acces instantaneu!
 
Webinarul poate fi accesat 24 de ore din 24 pe platforma www.webinar.rs.ro, pe baza datelor de logare (username si parola) pe care le primiti prin e-mail imediat dupa achitarea taxei de doar 210 lei + TVA.
 
Puteti urmari chiar astazi acest webinar extrem de util, in cadrul caruia un specialist de top expune si rezolva probleme esentiale pentru relatia institutii publice – personal contractual – ITM! 
Va asteptam!

 


Informatii pe scurt:

Eveniment: Webinar REGES-ONLINE pentru institutii si autoritati publice
Data desfasurarii evenimentului: Acces imediat dupa achitarea platii
 
Taxa participare: 210 lei + 19% TVA

 
Urmariti webinarul din fata calculatorului dvs.!
 

Pentru a accesa platforma si a viziona Webinarul REGES-ONLINE pentru institutii si autoritati publice
 aveti nevoie de:
  • conexiune la internet
  • date de logare (user name si parola).
Veti primi prin e-mail datele de conectare (username, parola) dupa confirmarea platii, astfel incat va puteti loga si vizualiza Webinarul REGES-ONLINE pentru institutii si autoritati publice pe platforma www.webinar.rs.ro.
 
Daca simtiti nevoia de ajutor sau de informatii suplimentare,
contactati-ne cu incredere la adresa rs@rs.ro.
 



Veti primi prin e-mail datele de conectare (username, parola) dupa confirmarea platii, astfel incat va puteti loga si vizualiza Webinarul REGES-ONLINE pentru institutii si autoritati publice, pe platforma www.webinar.rs.ro.
 
Va asteptam cu placere sa va inscrieti chiar acum!
 
Cu deosebita consideratie,



Alexandra Dumitrache

Coordonator eveniment
Divizia Legislatia Muncii
Grupul romano-german de informatii specializate Rentrop & Straton

 
Locatie
www.webinar.rs.ro
Adresa
www.webinar.rs.ro
Data seminarului
17 Iunie 2025
Locuri disponibile
100
Pret
Taxa participare - 249.90


Alte seminare

IUNIE
18
Va invitam in data de 18 iunie sa participati la evenimentul filmat LIVE, Noul REGES online. Provocari pentru angajatori, in cadrul caruia lectorul Rodica Mantescu va explica in detaliu implicatiile practice ale tranzitiei la REGES online.
AUGUST
18
Va invitam in data de 18 si 19 august sa participati la Seminarul Noul REGES online. Provocari pentru angajatori, de la Mamaia, in cadrul caruia lectorul Rodica Mantescu va explica in detaliu implicatiile practice ale tranzitiei la REGES online.
IULIE
29
Va invitam in data de 29 iulie sa participati la evenimentul filmat LIVE, Noul REGES online. Provocari pentru angajatori, in cadrul caruia lectorul Rodica Mantescu va explica in detaliu implicatiile practice ale tranzitiei la REGES online.
IULIE
29
Va invitam in data de 29 iulie sa participati la evenimentul Noul REGES online. Provocari pentru angajatori, in cadrul caruia lectorul Rodica Mantescu va explica in detaliu implicatiile practice ale tranzitiei la REGES online.
AUGUST
01
Va invitam in data de 1 si 2 august sa participati la Seminarul Noul REGES online. Provocari pentru angajatori, de la Poiana Brasov, in cadrul caruia lectorul Rodica Mantescu va explica in detaliu implicatiile practice ale tranzitiei la REGES online.
AUGUST
01
Va invitam in data de 1 si 2 august 2025 sa participati la Seminarul National de Fiscalitate si Contabilitate. Lector: Gabriel Jinga.
IUNIE
18
Va invitam in data de 18 iunie sa participati la evenimentul Noul REGES online. Provocari pentru angajatori, in cadrul caruia lectorul Rodica Mantescu va explica in detaliu implicatiile practice ale tranzitiei la REGES online.
AUGUST
18
Va invitam in data de 18 si 19 august 2025 sa participati la Seminarul National de Fiscalitate si Contabilitate. Lectori: Gabriel Jinga si Gabriel Gheorghe.
AUGUST
18
Va invitam in data de 18 si 19 august sa participati la Seminarul National de Sanatate si Securitate in Munca. Lector: Marian Badea

CALENDAR EVENIMENTE

  « Iunie 2025 »  
D L M M J V S
10 11 12 13 14 
15 16 171819 20 21 
22 23 24 25 26 27 28 
29 30 
INCHIDE