Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Newsletter gratuit
Aflati cele mai noi stiri despre seminarele care va intereseaza!


Seminarul Managementul comunicarii, motivarea resurselor umane si leadership!

La sfarsitul zilei de 27 martie veti sti care sunt cele mai moderne tehnici de management, aplicate ASTAZI cu succes in marile corporatii din Romania!

Inscrieti-va chiar astazi la


Seminarul Managementul comunicarii, motivarea resurselor umane si leadership!

Speaker: Florin Campeanu, trainer international, directorul general al Grupului romano-german Rentrop & Straton 





 



De ce este acest seminar unul cu adevarat special pentru dvs.?

Va rugam, cititi in continuare:
 
Stimate manager,
 
Meseria de manager este cea mai grea meserie din lume. Si asta deoarece zi de zi trebuie sa gestionati niste lucruri extrem de greu de gestionat: atat strategii si planuri pe termen scurt, mediu sau lung, cat si orgolii, capricii, frustrari care apar in mod inevitabil atunci cand sunteti pus in situatia sa “manevrati” nu hartii sau echipamente, ci oameni.
 
Desigur, intrebarea care va vine imediat in minte este: Se poate “invata” aceasta meserie de manager?
 

Si aici raspunsul este, cu siguranta, DA.
 
Managerii nu se nasc, desi anumite calitati native – ca empatia, capacitatea de a comunica usor, curajul – sunt binevenite. Managerii se formeaza. Atat prin experienta zilnica de conducere, cat mai ales prin acumularea de informatii specifice si prin aplicarea consecventa a unor reguli clare. Iar acestea sunt lucruri care, da, se pot invata!
 
Seminarul Managementul comunicarii, motivarea resurselor umane si leadership din data de 27 martie 2013 exact asta face. Va dezvaluie care sunt informatiile si regulile esentiale pentru un manager de succes, adaptate perfect climatului modern dintr-o companie demna de secolul XXI.
 
Seminarul este axat pe 4 mari directii -  

 

Managementul comunicarii,

 Tehnici de recrutare

 Motivarea resurselor umane,

 Leadership - cu accent pe informatii practice de genul “Cum sa…”, dar si pe greselile subtile pe care le fac toti managerii (da, si dvs. faceti unele dintre aceste greseli!).
 
De exemplu:
 
Cele mai grave GRESELI pe care le puteti face ca manager:

1) Suprasolicitati personalul, in ideea obtinerii unui maxim de profit cu minimum de resurse.
Consecinte: 

 

 in cel mai scurt timp veti avea un personal obosit, stresat si demotivat; oamenii nu vor mai inregistra niciun fel de performanta, cu toate ca stau la serviciu de dimineata pana seara;

 va creste numarul de concedii medicale, reale sau fictive;

 va scadea drastic creativitatea  angajatilor si disponibilitatea lor de a gasi solutii la problemele firmei.

2)  Adoptati un stil de conducere foarte autoritar.

Consecinte:

 veti fi pus in situatia de a decide asupra tuturor lucrurilor care se petrec in firma, chiar daca e vorba de chestiuni minore. Angajatii va vor cere aprobarea sau solutia pentru absolut orice si nu vor face nicio miscare pana nu vor avea acordul dvs.;

Dupa cum observati, tematica seminarului este foarte ampla si spatiul nu ne permite sa dezvoltam prea multe subiecte in cadrul acestei scrisori. Iata totusi cateva extrase:

 va fi imposibil sa plecati din firma fara sa riscati aparitia unor momente neplacute cu clienti sau furnizori. Solicitarile acestora nu vor putea primi un raspuns si vor fi puse in asteptare pana la intoarcerea dvs.;


 angajatii vor fi niste simpli executanti ai dispozitiilor dvs., complet dezinteresati de evolutia firmei.

3) Stabiliti sarcini suplimentare fara sa aveti o imagine realista asupra timpului si eforturilor necesare indeplinirii lor.

Consecinte:
 

  realizarile firmei nu vor fi niciodata la inaltimea asteptarilor si veti avea impresia ca angajatii nu sunt profesionisti;

 veti da mereu semne de nervozitate, creand in felul acesta o atmosfera de lucru tensionata;

  veti constata ca nici macar vechile sarcini, cele de baza, nu mai sunt indeplinite cum trebuie;

 veti fi privit ca un sef rupt de realitate si va veti pierde credibilitatea si autoritatea in fata angajatilor.

 
Lista completa a subiectelor care vor fi abordate in cadrul seminarului o gasiti in coloana alaturata si veti identifica in cadrul ei chestiuni extrem de interesante:
 

 Cum se comunica azi, in era tehnologiei

 Care sunt greselile de care trebuie sa va feriti in procesul de recrutare

 Cum puteti reformula intrebari ce nu s-ar putea afla niciodata intr-un interviu

 Principiile de baza ale comportamentului corect fata de subalterni

 Cum sa satisfaceti asteptarile angajatilor cu performante inalte

 Motivarea inteligenta pentru angajatii-problema

 
Dupa cum observati, tematica seminarului este foarte ampla si spatiul nu ne permite sa dezvoltam prea multe subiecte in cadrul acestei scrisori. Iata totusi cateva extrase:


1. Angajari pe baza recomandarilor venite din partea angajatilor deja existenti  


Multi manageri aplica asa-numitul „referral program”, care inseamna ca atunci cand o persoana este angajata datorita „semnalarii” ei de catre un angajat, acel angajat isi adjudeca un premiu in bani (astfel, multe firme si-au transformat lucratorii in vanatori de creiere). Avantajele acestei metode sunt foarte evidente:

  angajatii cunosc in general filosofia firmei si sunt in masura sa identifice, in cercul cunostintelor lor, candidatii cu cele mai mari sanse de a fi angajati;

  aceste recomandari sunt bine cantarite pentru ca, in cazul unor elemente negative sau lipsite de capacitatile si calificarile necesare, reputatia angajatului respectiv poate fi compromisa;

 daca personalul este motivat si satisfacut, va sti sa convinga alte persoane de avantajele de care s-ar bucura daca ar lucra in acea firma. E greu de crezut ca cineva ar risca sa le faca rost prietenilor sau cunoscutilor de un post neplacut.


2.  Motivarea. De ce ar face angajatii ceea ce doriti de la ei?

Trebuie sa intelegeti ca nu banii constituie “motorul” care ii pune cu adevarat in miscare pe oameni, la adevaratul lor potential. Conteaza si banii, desigur, dar “motorul” cel mai eficient, motivatia maxima, este de fapt un anumit confort psihic al angajatilor, care se traduce prin placerea de a veni la serviciu. Placerea de a avea provocari profesionale, de a atinge prin forte proprii obiective importante si de a beneficia intotdeauna de recunoasterea meritelor.

Toti angajatii aspira catre ceva anume, unii catre cunoastere, altii catre glorie. Si daca

 

 aspiratiile lor sunt ignorate complet sau nu gasesc un teren propice pentru a se implini, ei se vor blaza instantaneu;

 angajatii tineri doresc sa invete si sa li se ofere o sansa pentru a arata ce pot;

 angajatii mai in varsta, care isi pot aprecia singuri performantele, doresc proiecte si responsabilitati prin care sa-si puna in aplicare punctele forte.

 
3. Greseli de manual
 
  Luati o decizie, decizia conduce la un insucces, dar nu va asumati raspunderea si dati vina pe un subaltern, de obicei pe motiv ca indicatiile dvs. nu au fost respectate.
Delegati sarcini, dar apoi, chipurile, oferiti cate o mana de ajutor care nu face decat sa fixeze pasii de urmat. Angajatii nu pot lua singuri decizii, delegarea e doar apa de ploaie.

 Criticati un angajat de fata cu colegii lui. Creati astfel o stare de disconfort general: angajatul criticat se simte umilit, iar ceilalti se gandesc ca e posibil, la un moment dat, sa le vina si lor randul.

 Nu uitati! Vestile proaste despre atmosfera din firma dvs. circula repede si, in consecinta, fluctuatia de personal va fi mare, iar persoanele care vor veni in firma vor fi doar cele hotarate sa nu se implice prea mult si nici sa nu ramana prea mult.
Etc., etc., etc.

 
Toate aceste subiecte vor fi dezvoltate pe larg in cadrul Seminarului din 16 aprilie 2013.

Trebuie sa participati la acest Seminar! Este o ocazie unica de a va pune la curent cu tot ce este nou in managementul modern! Informatii de top prezentate de un specialist de top, intr-o atmosfera super-antrenanta.

Cine este trainerul care sustine Seminarul?

Florin Campeanu a inceput ca jurnalist, in 1993, parasind presa 2 ani si jumatate mai tarziu pentru o experienta solida intr-un program al Comisiei Europene, realizat in cooperare cu guvernul francez. Din 1998 la Rentrop&Straton, a trecut prin 5 importante etape de formare,
de la copywriter pana la director general.

In 2008, Florin Campeanu a fost desemnat sa conduca operatiunile din Romania ale acestei companii ce face parte din grupul international VNR Verlag fur die Deutsche Wirtschaft AG, grup de consultanta in afaceri german, cu operatiuni la Bonn, Berlin, Salzburg, Zurich, Paris, Varsovia, Bucuresti, Moscova, Londra, Manchester, Madrid si Johannesburg.

A realizat cu succes trecerea de la un grup de editura traditional, la un puternic grup de consultanta, ducand Rentrop&Straton in era digitala si transformand compania in cel mai mare organizator de seminarii, conferinte si traininguri inhouse pentru departamentele-cheie ale oricarei afaceri: financiar-contabilitate, resurse umane, juridic, management, marketing.

In cei 4 ani, compania si-a diversificat oferta (astazi, Rentrop&Straton numara peste 700 de produse si servicii de consultanta) si si-a crescut cifra de afaceri cu 67%, fiind liderul de necontestat al pietei de informatii specializate. Printre cele mai noi directii de dezvoltare ale companiei se numara: Rentrop&Straton Market Research (studii de piata si cercetari de marketing), Rentrop&Straton Tab (prima tableta din Romania ce ofera acces la consultanta interactiva) si divizia de Management agricol (portalul www.agroromania.ro si comunitatea www.clubagricultura.ro).

Ca parte a strategiei pe termen mediu, in grupul Rentrop&Straton a aparut, in 2010, o noua firma: Fokus Digital Services, agentie web full service. Fokus Digital Services detine peste 30 de proiecte online, printre care www.manager.ro, www.ideideafaceri.ro si www.businessdiscount.ro, fiind partener certificat in Romania pentru serviciile Google: AdSense si AdWords.
 
Este trainer acreditat din 2007 si a fost invitat sa vorbeasca la conferinte si seminarii organizate de SIPA (Specialized Information Publishers Association) la Washington, Miami, Londra si Munchen. A fost manager al echipei nationale de rugby la Cupa Mondiala din Australia, 2003 si este autorul cartii “Jurnal de tatic”.

Cu deosebita consideratie,
Liliana Grigore,
Coordonator Seminarii Rentrop & Straton

 
P.S. Nu uitati! Trebuie sa va pregatiti pentru a conduce si motiva personalul dvs.! Aveti nelamuriri legate de modul cum trebuie sa procedati? Seminarul elimina orice neclaritate. Va asteptam la un eveniment de exceptie!


 

 

Locatie

Hotel Crowne Plaza, Bucuresti,sala Crowne A, Bd. Poligrafiei nr.1


Data seminarului

16 Aprilie 2013


Locuri disponibile

0


Pret

601 lei + 24% TVA - 745.24 lei cu TVA



Inscriere


Alte seminare

Apr
19
Vezi detaliiInscriere 100 locuri disponibile
Apr
09
Vezi detaliiInscriere 25 locuri disponibile
Apr
22
Vezi detaliiInscriere 99 locuri disponibile
Apr
19
Vezi detaliiInscriere 24 locuri disponibile
Apr
19
Vezi detaliiInscriere 24 locuri disponibile
Apr
22
Vezi detaliiInscriere 25 locuri disponibile
Apr
09
Vezi detaliiInscriere 25 locuri disponibile

CALENDAR EVENIMENTE

  « Martie 2024 »  
D L M M J V S
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
INCHIDE